Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Ψαρο.....μαντινάδες!!!

Μια μικρή ιστορία......

Όταν ετοιμάζαμε την καινούρια μας παράσταση προσπαθούσαμε με όλη την ομάδα να εμπλουτίσουμε τον κάθε ρολό με κάτι μοναδικό!
Θεωρήσαμε έτσι πολύ ωραίο και διασκεδαστικό, κυρίως για την Κρήτη, αλλά και όχι μονό σε μερικά σημεία να ακουστούν αστείες…μαντινάδες!!
Ο ρόλος της σουπιάς λοιπόν ήταν ιδανικός για αυτό που σκεφτόμασταν αλλά όχι μόνο η σουπιά. Και η γοργόνα μας δεν γλίτωσε!
Έλα μου όμως που κάνεις από εμάς δεν είχε ιδέα πώς να φτιάχνει μια ΑΠΛΗ μαντινάδα!
Αλλά ευτυχώς οι καλοί και ταλαντούχοι φίλοι μας είναι πάντα κοντά και μας βοηθάνε σε τέτοιες στιγμές έλλειψης έμπνευσης!
Ο δημιουργός….ο Αναστάσης!
Οι δημιουργίες του…..παρακάτω!!
Πολλές, ευφάνταστες και πολύ πολυυυυ ‘επαναστατικές’ οι μαντινάδες!! Όπως και η παράσταση μας άλλωστε!
Διαβάστε τις, γελαστέ και αν σκεφτείτε και εσείς κάποιες…..μην ντραπείτε!!! Γράψτε τις μας στα σχόλια παρακάτω!!

Ευχαριστούμε πολύ Αναστάση!!


Πάλι τα ψάρια έπιασα
Κρυφά να συζητούνε
Θα δω και για τον άρχοντα
Τι έχουνε να πούνε

Δεν ντρέπονται τον άρχοντα
Εναντία να πάνε
Που θα πρεπε με ευλάβεια
Όλοι να προσκυνάνε.

Είμαι σουπιά περίεργη
Και όλα τα μαθαίνω
Και ότι συμβεί μες τον βυθό
Στους άλλους προλαβαίνω

Είμαι σουπιά. Στην πονηρία
Κανένας δεν με πιάνει
Και όταν έρθουν τα δύσκολα
Πετάω και …μελανί!

Ψαροτρομαρα μου γλυκέ
Ιούδα και αν με λένε
Εγώ για το χατίρι σου
Μπορώ και να με …καίνε!

Ψαροτρομαρα μου γλυκέ
Εγώ για τα λεφτά σου
Προδίδω και τα φύκια
Μέσα στην θάλασσα σου.

Ψαροτρομαρα μου γλυκέ
Εγώ για τα λεφτά σου
Θα γίνω εγώ τα μάτια σου
Εγώ και τα αυτιά σου!

Ψαράκια μου να τρέμετε
Αλλάζει ο βυθός σας
Ούτε γοργόνα ούτε ψαράς
Δεν είναι στο πλευρό σας.


Avanti popolo
bandiera rossa
μπαρμπούνι μου
λυθρίνι μου 
και φοβητσιάρα γλώσσα!

Ίντα κακό που έγινε
Μαρίδα μου και γόπα
Και κακιασμένη μου σουπιά
Τι ερχότανε σας το πα!

Δεν με τρομάζει και ας τον λεν
Αυτόν Ψαροτρομάρα
Καθένας για το σπιτι του
Παλεύει με λαχτάρα

Να ενωθούμε μοναχά αυτό
Να γίνει πρέπει τώρα
Για να μπορεί ελεύθερη
Να είναι η Ψαροχώρα!


Μην χάνεις πια το θάρρος σου
Λυθρίνι μου γενναίο
Είναι χαρά να μάχεσαι
Για έναν σκοπό ωραίο

Γόπα την τηλεόραση
Κλείσε και ασχολήσου
Λιγάκι με τα πράγματα
Εκτός απ την αυλή σου

Μαρίδα μην τον φοβηθείς
Και ας ειν Ψαροτρομάρας
Και μια μαρίδα γίνεται
Ερνέστο Τσε Γκεβάρας!!!

Και συ σουπιά που κρυφακούς
Να πεις στο αφεντικό σου
‘ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ’
Και ΟΧΙ  βυθός δικός σου!






2 σχόλια:

  1. καλή επιτυχία στην υπέροχη, επίκαιρη και διασκεδαστική παράσταση σας! Την συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους μου τους φίλους μου και στα παιδιά τους να την παρακολουθήσουν!

    Με εκτίμηση

    Ρίγγας Αναστάσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε παααρα πολύ Αναστάση!!!! Για τα καλά σου λόγια φυσικά αλλά κυρίως για τις ευφάνταστες μαντινάδες σου!! Σου χρωστάμε κάτι πολύ ιδιαίτερο.....το γέλιο τον μικρών μας φίλων όταν ακούνε την σουπιά μας να τις απαγγέλλει! Πάντα γεμάτος έμπνευση ευχόμαστε!

    Από όλο τον θίασο Κου-Κλο.....Ευχαριστούμε και πάλι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή