Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Ανεργία ή...κουκλοθέατρο?? LiFo 2013!


Σήμερα το πρωί δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από μια καλή φίλη στην Αθηνά που είχαμε συνεργαστεί παλαιοτέρα. Μου είπε απλά αυτό....'Σου στέλνω ένα link, διάβασε το. Είναι αυτό που πιστεύω για εσένα'.
Σε ευχαριστώ πολύ Κ. 



Η δουλεά μου είναι όντως αντισυμβατική και προτότυπη αλλά κυρίως είναι μια δουλεία που αγαπώ.
Αν έπρεπε να κάνω και μια Χριστουγεννιάτικη ευχή....θα ευχόμουν όλοι οι άνθρωποι να βρουν τον δρόμο τους και να είναι πάντα χαρούμενοι με αυτό που κάνουν.
Η δουλεία μου για εμένα είναι το καλύτερο πράγμα που μου έχει συμβεί. Θα με καταλαβαίνουν όλοι όσοι είναι τυχεροί και δουλεύουν με παιδιά. Δεν μπόρεσα να γίνω δυστυχώς δάσκαλος όπως ονειρευόμουν αλλά αντί για γνώση επέλεξα να δίνω στα παιδιά χαρά και διασκέδαση. 
Στο τέλος της μέρας....αυτό είναι που έχει σημασία! 
Καληνύχτα σε όλους!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου